روانشناسي باليني

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

تشخيص چهره در دوربين مداربسته

تشخيص چهره در دوربين مداربسته

اگر نياز داريد در محلي دوربين نصب ميكنيد چهره افراد را زير نظر داشته باشيد سعي كنيد از سيستم دوربين هاي تحت شبكه استفاده كنيد.  

جديدا در بازار سيستم هاي AHD و Turbo HD مد شده و در نمايشگرهاي موجود در فروشگاههاي مداربسته شاهد تصوير خوبي از اين دوربين ها هستيم.

نكته مهم راجع به اين سيستم ها اين است كه هر چند در مقايسه با سيستم هاي آنالوگ معمولي كيفيت بالاتري دارند ولي بايد توجه داشت كه اين همان سيستم آنالوگ است و دليل كيفيت بهتر آن وجود پردازنده هاي نرم افزاري گرافيكي است و در واقع شما همچنان در تشخيص چهره افراد دچار مشكل خواهيد شد.

 بهترين راه براي ثبت چهره ها در تصاوير ضبط شده استفاده از دوربين هاي ديجيتال و مگاپيسلي است چون اين نوع دوربين ها به صورت كلي داراي مكانيزم متفاوت و پروتكل مجزا نسبت به سيستم آنالوگ هستند.

  1. دوربين مداربسته چيست؟
  2. تجهيزات دوربين مداربسته
  3. انواع دوربين مدار بسته
  4. بهترين دوربين مدار بسته

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

روشن نشدن تلويزيون سامسونگ نگراني هاي بسياري را براي كاربراني كه از اين تلويزيون استفاده مي كنند به وجود مي آورد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يكي از اشكالاتي است كه حتما بايد توسط كارشناسان مورد بررسي قرار بگيرد. اين اختلال معمولا به علل مختلفي به وجود مي آيد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ به علت مشكل و اختلال در برد پاور يا تغذيه است. برد پاور وظيفه تامين ولتاژ در تلويزيون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملي مثل حرارت بالا و توان مصرفي بيش از حد و همينطور بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يك عامل بيروني شناخته مي شود تحت تاثير قرار گرفته و دچار مشكل مي شود.

برد پاور با هر گونه عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسيب ديدگي مي شود. ديگر بخش هاي تلويزيون از برد پاور تغذيه مي كنند به عبارتي اگر اين قطعه دچار مشكل بشود باعث روشن نشدن تلويزيون سامسونگ خواهد شد. براي تعمير تلويزيون و حل اين اختلال حتما از افراد متخصص كمك بگيريد. تعمير ناآگاهانه اختلالات بيشتري را براي تلويزيون به وجود مي آورد.

بررسي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

بررسي تلويزيوني كه روشن نمي شود كار خيلي سختي نيست و شما تا حدي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. براي اين كار اول كنترل را بررسي كنيد. به اين ترتيب كه دكمه خاموش و روشن ريموت كنترل را بزنيد و ببينيد كه تلويزيون يا چراغ هاي LED روشن مي شوند يا نه. چنانچه چراغ هاي LED روشن مي شوند اما تلويزيون روشن نمي شود، راه اندازي مجدد يا ريست كردن تلويزيون سامسونگ به شما كمك مي كند. اقدام بعدي براي ريشه يابي اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ، امتحان كردن دكمه پاور است. اگر تلويزيون با فشار دادن اين دكمه روشن شد، يعني اشكال از ريموت كنترل است.

اما اگر تلويزيون با دكمه پاور روشن نشد، به احتمال زياد مشكل از خود تلويزيون يا قطعات داخلي آن است. در گام بعدي، دوشاخه برق را از پريز بكشيد و بعد از چند دقيقه مجددا آن را به پريز بزنيد. اگر باز هم تلويزيون روشن نشد، در اسرع وقت با يك كارشناس تماس بگيريد تا تلويزيون را به صورت حرفه اي بررسي كنيد. چون در اين شرايط مشكل از قطعات داخلي است و شما تخصص و مهارت كافي براي بررسي و ترميم تلويزيون را نداريد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ چيست؟

دليل اصلي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يا هر برند ديگري، فرسودگي و مشكل قطعات است. يكي از قطعات تاثيرگذار در اين زمينه هم مين برد تلويزيون است. اگر برد اصلي تلويزيون به درستي كار نكند، تلويزيون دچار اشكالاتي مي شود كه يكي از آن ها روشن نشدن است. مشكل برد پاور هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلويزيون شود. حتي امكان دارد دكمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلويزيون روشن نشود. كيفيت پايين و يا خراب بودن كابل hdmi هم مي تواند زمينه ساز اين اشكال باشد. گاهي هم اشكال خاصي وجود ندارد و تلويزيون به علت مشكل كنترل يا همه شدن باتري هاي آن روشن نمي شود. بسته به دليل روشن نشدن تلويزيون samsung، روش هاي مختلفي هم براي حل كردن اين مشكل وجود دارد.

علت روشن نشدن تلويزيون هاي سامسونگ سري f

اين مدل تلويزيون ها معمولا به علت مشكل مين برد روشن نمي شوند. جالب است بدانيد كه بيشتر تلويزيونات اين خانواده، دچار قطع و وصل شدن تصوير مي شوند. بعد از چند روز هم تلويزيون به حالت استندباي رفته و روشن نمي شود. البته احتمال مشكل برد پاور هم در اين وجود دارد. ولي در بيشتر موارد برد مين خراب مي شود.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ سري es

تلويزيون سري es سامسونگ هم معمولا با مشكل برد اصلي روبرو شده و روشن نمي شوند. براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ در اين مدل ها، بايد حتما تلويزيون را به تعميرگاه منتقل كرد. به اين علت كه قطعات استفاده شده در اين مدل از نوع smd مي باشند و تنها با تلويزيون هاي مخصوص مي توان آن ها را ترميم يا تعويض كرد.

براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون Samsung چه كنيم؟

بسته به اين كه دليل روشن نشدن تلويزيون چه باشد، روشهاي مختلفي براي حل كردن اين اشكال وجود دارد. گاهي تلويزيون تنها با تعويض كابل يا تعويض باتري ريموت كنترل روشن شده و نياز به ترميم يا تعويض قطعات داخلي آن نيست. اما در صورت مشكل قطعاتي مثل مين برد و پاور، نياز به تعمير تخصصي تلويزيون است.

تعمير تلويزيون سامسونگ

پشتيباني تلويزيون سامسونگ در اين واحد توسط كارشناسان حرفه اي صورت مي گيرد. متخصصين اين واحد به علت بهره مندي از همه ابزار آلات مورد نياز براي تعمير مي تواند خدمات تعميري را در مدت وقتي كوتاه ارائه كند. انواع تلويزيون هاي سامسونگ با هر مشكل و مشكلي كه باشند در اين واحد قابل تعمير مي باشند.

تيم تعميري اين گروه بر تعمير و ترميم قطعات تلاش مي كنند، اگر امكان تعمير براي قطعه وجود نداشته باشد بايد قطعه فرسوده با نمونه اصلي خود جايگزين شود. تعويض قطعات تنها با اطلاع كاربران و رضايت آنان صورت مي گيرد.